čtvrtek 24. října 2013

Ztraceny v iPhonu...


... nesmí zůstat tipy na nejlepší kavárny (často i pražírny) v Berlíně publikované v časopise Tip Berlin, které jsem včera pracně vypsala ze zmíněného periodika během návštěvy parádní drážďanské kavárny Oswaldz. Aby se tak nestalo, rovnou je přepisuji sem, protože vím, že se vám budou hodit a se slzou v oku si na mě vzpomenete, až budete v Berlíně vysedávat u kávy. Nejsem tedy zrovna němčinářka, ale podle fotek vac potů, drip barů a jiných propriet, mám k těm tipům velkou důvěru. Jediné, co mi je trochu líto, že tyhle převzaté odkazy budou pravděpodobně nejužitečnějším příspěvkem na tomhle blogu.

Jasně, že v článku nechybí mé oblíbené CK Café ani The Barn (a jeho nová pobočka, do které si moc přeju jít). O těch si můžete přečíst v mém starším příspěvku a taky na SCUKu.

Pak tam máme:

Café 9, Eisenbahnstr. 42, Kreuzberg, otvíračka 7.30-17.30
Chapter One, Mittenealder str. 30, Kreuzberg, otvíračka út.-so. 9-18, ne. 11-18
DoubleEye, Akazienstr. 22, Shönberg, otvíračka po. - pá. 9.30-18.30, so. 10-15.30
Five Elephant,  Reichenberg str. 101, Kreuzzberg, otvíračka po.-pá. 8.30-19, so-ne 10-19.

Cítím, že dnes jsem udělala pro dobro světa něco velkého :).

2 komentáře:

  1. V sobotu a v neděli na tebe budu vzpomínat nad šálkem v Oswaldz.
    A Vapiano je také v plánu... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slyšela jsem :). Užijte si to! Jo a mrkni pro jistotu na otvíračku, chtěla jsem ti doporučit ještě další kavárnu, ale o víkendu je zavřená. A v Oswaldz si všichni dávali takový krásný chleba s míchanými vajíčky místo pomazánky, to si musíte dát za nás.

      Vymazat