středa 23. února 2011

Rychlé radosti uplynulého týdne

Jsem teď nějaká rozlítaná, tak se s vámi alespoň formou fotoblogu podělím o pár fajn věcí, které mi minulý týden udělaly radost.


Hned zkraje týdne jsem byla na skleničce v hrozně roztomilém podniku, který se jmenuje Víno U Daňka a mám ho cestou z práce domů. Moc se mi tu líbí interiér, pan Daněk je sympaťák, mají tu levné víno a velký výběr třeba mého oblíbeného Volaříka. Jistě jsem tu nebyla naposledy. Čerstvá recenze je tu:   Víno u Daňka.


Ve čtvrtek jsem absolvovala soudní jednání se soudkyní, o které mi advokát protistrany  už před půl rokem řekl, že je blázen a od té doby jsem se trošku bála. Nakonec mi nejvíc vadilo, že je to v 8 ráno, ale po zaslouženě vyhraném sporu jsem si poprvé mohla dovolit snídani v mém oblíbeném Cafeteru. Ještě než dorazil Martin jsem dostala krásné srdíčkové cappuccino.


Pak jsme si konečně (konečně proto, že jsme to dlouho plánovali, jenže po obědě na to není čas a jindy se do Cafetera prostě obvykle nedostanu) dali vacuum pot s kávou jak jinak než z Doubleshotu (Panama Los Lojones Honey microlot #17). A taky vejce do skla se sýrem Gran Moravia a párky, jenže to jsme snědli dřív, než jsem to stihla vyfotit. Když vypustím ten soud, byl to absolutně dokonalý začátek dne. Škoda, že Al Cafetero nemám po cestě do práce.


V pátek mě vzal bratr Dáňa na oběd do Olivy a měla jsem samé dobroty. Nejdřív salát s jehněčím masem, pečenou paprikou a vajíčkem, perfektní kombinace. Pak jsem si dala ještě předkrmovou pečenou chobotničku, která byla úplně měkká a strašně dobrá.
V sobotu jsem byla u tety a dostala 18 vajíček, paráda! Jak vypadají si asi představit dovedete :-).


V neděli jsem pak měla návštěvu s kocovinou, tak jsem uvařila repliku kachní polévky z Cafe de Paris a vrhla se na testovací verzi quiche s goudou, domácími vajíčky, troškou slaniny, cukety a salsicciou. Výsledek předčil očekávání. Byla to fakt obrovská dobrota a navíc primitivní. Návštěvu to postavilo na nohy, takže s tímhle kocovinovým menu vás v nejbližší době seznámím podrobněji.


A co vy, zažili jste minulý týden něco bezva? Dejte vědět. A ať ten aktuální týden stojí za to!

2 komentáře:

  1. Už jsem byla natěšená na váš další přispěvěk a dočkala jsem se:-) Vždycky začnu slintat:-)
    Moje sobotní potěšení se vtěsnalo do návštěvy Da Clary. Při příležitosti mých narozenin jsme zde s manželem povečeřili.
    Dlouho jsem studovala hodnocení na Scuku a opravdu jsem byla nadšená. Evokovalo mi to vzpomínku na Itálii, nádhera, už se těším, kdy budu zase pozvána.
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za pochvalu a všechno nejlepší k narozeninám.

    Já se do Clary chci brzy taky vypravit, už jsem dlouho nebyla a samé nadšené komentáře mě poňoukly k další návštěvě.

    OdpovědětVymazat