středa 28. září 2011

Nejsem ani trochu líná, když vyrážím do Berlína!


Zítra ráno jedu do Berlína. Byla jsem tam akorát před rokem, jen na víkend a hrozně se mi v Berlíně líbilo. Od té doby tam chci zas a konečně budu mít příležitost.

Přípravu jsem udělala opravdu zodpovědně, prošla jsem SCUK, poptala tipy na Facebooku, a důkladně prostudovala berlin.unlike.net. Výsledkem je seznam 4 restaurací, 6 kaváren (včetně 1 pražírny) a 1 krytého městského trhu. Vypadá to, že se budeme stravovat hlavně po asijsku, ale samozřejmě neopomeneme ani currywurst a bratwurst, to se rozumí. Kavárny vypadají sakra pěkně, otevírají už kolem osmé, takže se nemůžu dočkat snídaní i odpoledních káv. A nebojte, o nic vás neošidím, o tipy na místa, která budou stát za to, se s vámi rozdělím hned příští týden.

Strašně se těším, ale jedna věc mi dělá přece jen trochu starost. Že tady nebudu v sobotu 1.10., až bude v Karlíně Apetit piknik. Na pikniku bude mít totiž svůj stánek Lucie - Chez Lucie, která má nejen skvělý blog, ale taky skvěle peče a já jsem se od ní mockrát nechala inspirovat a fandím jí. A je mi líto, že neochutnám její macarons a cheesecaky a trochu jí osobně nepodpořím, protože je z toho všeho pečení trochu nervózní a má strach, aby se to všechno povedlo. Takže, pěkně prosím, vyražte do Karlína místo mě, kupte si u Lucie nějaké dobroty a nezapomeňte jí je pochválit, ať má radost a peče čím dál tím víc. Třeba se pak ode mě nechá přemluvit, aby se vykašlala na práci a otevřela si se mnou boutique s macarons a kávou :).

Tak pěkný zbytek týdne, plán na sobotu už máte, tak se těšte!

3 komentáře:

  1. Já jdu! A podporuju! Hezký výlet.

    OdpovědětVymazat
  2. Lucie - milovnice dni stravenych v kuchyni28. září 2011 v 21:54

    Juuu, dekuju za podporu :-) A hlavne - uzijte si vylet!

    OdpovědětVymazat
  3. Berlín je super, taky jsem tam už párkrát byla a vždycky se mi tam líbilo. Bohužel vždy jen na dva, maximálně 3 dny. Určitě bych se do Berlíně někdy ráda podívala na delší dobu a poznala jej trochu podrobněji. Si tak říkám, že bych to klidně mohla zrealizovat ještě letos. No, uvidíme. :)

    OdpovědětVymazat