pátek 16. září 2011

Jaké máte víkendové plány?

Věřte nebo ne (kdo mě zná, nevěří určitě), ale já kupuju vůz. Samozřejmě ne jen tak ledajaký, ten můj je pěkně kulaťoučký a jmenuje se Knedlík. Jsem z toho celá pryč, řidičák mám roky a teď to vypadá, že se ze mě konečně stane opravdová motoristka. Tady se sluší poděkovat především tátovi a všem, kdo měli odvahu si sednout do mnou řízeného vozu. DĚKUJU! Až na jméno sem Knedlík ale nepatří. Píšu o tom proto, že hned zítra pojedeme s Knedlíkem na projížďku do Čakoviček, kde dnes konečně otevírá svoji restauraci Václav Frič, hlavní školitel Prakulu. Pokud jste zvědaví, koukněte na stránky restaurace. Potkáme se zítra u oběda?

Myslím, že z toho všeho budu zítra tak vyjevená, že se nestačím stavit na Foodparade, nově vzniklém food festivalu, který snad bude prvním opravdovým konkurentem PFF. Foodparade se koná tento víkend 17.-18.9. v Holešovické tržnici, a pokusím se tam podívat alespoň na chvíli v neděli odpoledne, protože to vypadá fakt sympaticky. Co kdybyste vyrazili už v sobotu a dali mi v komentářích vědět, jestli stojí za to spěchat? V neděli mám totiž s dvouměsíčním zpožděním dodatečnou narozeninovou oslavu Na Kopci, takže budu mít opravdu honičku.

Kdybych neměla ani vůz, ani honičku, asi bych využila toho, že má být v sobotu ještě krásně a vyrazila na cyklovýlet do minipivovaru s restaurací, který mě hrozně láká nejen pivem, ale i architekturou. Navíc je poblíž mé oblíbené cyklotrasy, takže je to jasný cíl některého z mých příštích výletů. Kdo už byl v Pivotelu (Lety u Dobřichovic), ať udělá čárku, a kdo o něm nic neví, ať si přečte pěkný článek v Hospodářkách.

A kdybych měla vůz a neměla naplánovanou projížďku do Čakoviček, tak bych se možná vypravila na vinobraní do Mělníka, abych podpořila české vinaře, protože ty moravské snad podpořím začátkem října a cestou stavím v Brně, prošmejdím nové kavárny (Coffee Fusion, těš se!) a hlavně provedu zevrubnou inspekci ve farmářské prodejně, kterou 21.9.2011 otevírá můj kamarád "Nulapětka" a tímto důrazně vyzývám všechny brněnské čtenáře tohoto blogu, abyste navštívili prodejnu Sklizeno (hnedka u Ronda), protože podle toho, co vím, a vím toho hodně, tak se vám tam bude strašně líbit a já vám budu závidět vepřové ze Sasova a hovězí z Angusů a budu ráda, že si budete moct koupit kávu z mého oblíbeného Doubleshotu a vína z Gotbergu a vůbec, že budete mít samé skvělé věci pod jednou střechou. Třeba, když budete říkat hodně nahlas, že jste se o prodejně dozvěděli ode mě, tak mi Nulapětka hodí do Práglu nějaký ten sasovský bůček :).

Čili děcka, užijte si víkend, bydlíte-li v Praze a okolí, rozhlížejte se pořádně na přechodech a netrubte na hráškově zelený Nissan Micra, zkrátka buďte tolerantní řidiči!

Tohle je 99 příspěvek na tomto blogu. Ten příští vyhlížejte začátkem příštího týdne a buďte ve střehu, bude totiž výherní. Pro jistotu si projděte starší příspěvky, ať znáte odpovědi na co nejvíc soutěžních otázek!

6 komentářů:

  1. Dneska jsem si dal dvakrát Akademii v Benátkách, zítra plánuju místo toho pracovat a vyzvedávat dripbar Doubleshotu z trhů a přesunout ho na místo oslav nedělní kamarádovy svatby a v neděli fotím a pak slavím tu svatbu. Jinak blahopřeju k vlastnímu vozidlu, dodělám si do Volbludy automatický otevírání kufru, abych tě místo srážky i s Knedlíkem naložil, kdybys jela někdy za mnou a vypadalo to že to neubrzdíš (-:

    OdpovědětVymazat
  2. Kačka špatná parkovačka18. září 2011 v 9:15

    Kytka: Po včerejším parkovacím zážitku spíše doporučuju obložit Vobludu polystyrenem. Nebudu se zostuďovat veřejně, ale povyprávím. A zamlouvám si u tebe kurz výměny pneumatik :)

    Gerbill: Náájs bude doufám obchod!

    OdpovědětVymazat
  3. Volbluda má vzhledem ke své velikosti na každém rohu barvu z nějakého cizího auta, které to někde na parkovišti kolem ní nevytočilo...

    OdpovědětVymazat
  4. Já byla zase na řemeslných trzích v Kunštátu. Jasně, po Česku sou jich desítky, člověk si řekne- nic extra originálního, ale nemůžu si pomoct, tyhle byly prostě hrozně "miloučký"(nesnáším tohle slovo, ale momentálně mě nenapadá žádný, který by k nim sedělo víc:), plno rukodělných výrobků, kytky, a jak klobásy (ani domácí) takhle venku zásadně nejím, tam si prostě nemůžu pomoct a je to hned první zastávka na mojí štaci.
    O Sklizeno jsem už kdesi četla, a popravdě, nemůžu se dočkat, až to tam prošmejdím, kvalitních obchodů tohohle typu je v Brně jak šafránu. Hlavně je tady ohromná díra, co se masa týče. A když už, tak sem tam nějaká ta hovězí roštěná, jinak nula nula prt. No a pak samozřejmě jogurty, tvaroh...mám pcit, že těch pár bioobchodů, co v Brně je, má k pláči omezenou nabídku. Btw, už roky sháním kvalitní domácí(resp.farmářské) sádlo, tak že by...?:)

    OdpovědětVymazat
  5. Kačka Žvýkačka19. září 2011 v 11:33

    Arion: Domácí klobásce se přece odolat nedá :).
    Sklizeno vyzkoušej a podej nezávislý report, přecejen jsem dost kamarádsky angažovaná a hrozně tomu obchodu fandím. Sádlo by být mělo, rovnou ze Sasova, kdyžtak se podívej na Facebook, profil je veřejný a David (Nulapětka) tam postupně přidává, co bude k mání. Dofám, že se do Brna dostanu co nejdřív a omrknu to sama.

    OdpovědětVymazat