pondělí 24. října 2011

Jsem orientační bežkyně/jezdkyně!

Všimli jste si, že nám SCUK tým uspořádal orienťák? Nejdřív jsem byla z toho nápadu nadšená, pak hnedka zklamaná, protože je v příkrém rozporu s nastolenou dietou. Ale problém, který má řešení vlastně není problém, říkáme Dalajláma a já. Takže jsem se rozhodla spojit příjemné s užitečným, zadané úkoly svědomitě vyplnit a ještě se u toho pobavit. Zalarmovala jsem pár běžců/jezdců, udělali jsme plán a některé podniky oběhli/objeli společně tak, abychom každý nemuseli zkonzumovat, celé předepsané jídlo/nápoj (nejsem si jistá, jestli dělení není v rozporu z pravidly, proto je tento příspěvek nesoutěžní a čistě a jenom pro radost). A protože jsem nově Kačka Řidička, někteří měli to štěstí, že se se mnou projeli Knedlíkem.

Nejsnadnější úkol bylo pro mě cappuccino v Šálku, za týden jsem jich měla 6, tady je jedno z nich.


Za rohem od Šálku je Polévkárna. Přiznávám, že mě nenadchla, ale gruzínské chačapuri a boršč je celkem stylový oběd.


Pak ta laskonka u Erharta... no, tu jsem fakt snědla a měla jsem výčitky.


K tomu irská káva v Domě kávy. Vypita absolutně bez výčitek. Sice byla z espressa a ne z filtrované kávy, ale byla skvělá.


Těstoviny ve Wine Food Market Bistru pro mě nejsou žádnou novinkou, takže jsem se ráda podělila.


Bistrot Vin Naturel jsem chytla otevřený až na podruhé, ale absolutně mě dostal. Tady bych chtěla trávit dlouhé zimní večery, přidáte se někdo? A ta frankovka z vinařství Koráb... opravdu skvělá.


Svíčková v Čakovičkách je pro mě vážně příliš, ale stejně jako miňonky (nebo na co je to reklama) je nejlepší, když se o ní rozdělíš a když tam navíc dokážeš dojet autem :).


Na špízky v Yakumu mě nikdo přemlouvat nemusí ... ještě, že nebyl povinný bůček (buta kakuni), ten bych si odepřít nedokázala.


Osteria da Clara, dlouho jsem tam nebyla a dlouho zas kvůli naprosto tragické obsluze nebudu, ale dobře  vaří, takže až zapomenu, jak mě tam ty ženské štvaly, zase se tam vypravím.


U Zubatého psa jsem naopak byla docela nedávno. Na pivní bar zvláštní prostředí, ale zas nabídka jaká se jinde nevidí. Navíc je tu příjemná obsluha.


A je to! Nebylo to vůbec těžké, nezkusíte to taky? Ještě máte týden k dobru. Můj příspěvek je naprosto nesoutěžní a pokud vím, tak stupně vítězů ještě plné nejsou.

P.S. Těším se na orienťák po Brně, ten dám 100%!
P.P.S. Děkuji SCUK týmu za super nápad a orientačním spolujezdcům Lucii, Lucii, Janovi a Janovi, že se nebáli, navigovali a podporovali.

14 komentářů:

  1. Lucie - milovnice orientacnich jizd24. října 2011 v 10:29

    Hlasim se na Orientak po Brne a diky za bezva sobotu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kačko, ukápla mi slina na klávesnici...

    OdpovědětVymazat
  3. Kačka Žvýkačka24. října 2011 v 11:04

    Lucie: Recipročně taky děkuju (pozitivní komentář k darovaným macarons posílám mailem) a na Brno s tebou/s vámi počítám a začínám se těšit. Přidá se k nám i můj kamarád Martin, kterého chci obrátit na brněnskou víru :)

    Anonymní: Neslintat a zúčastnit se :)!

    OdpovědětVymazat
  4. krásný příspěvek, v tomto hnusném podzimním počasí je to příjemné odreagování :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kačka Žvýkačka24. října 2011 v 14:57

    Vašek: Dík za milý komentář, v hnusném podzimním počasí, kdy jsem se navíc dozvěděla, že můj domácí počítač je definitivně rozbitý, mi fakt udělal radost.

    byF: Vlastně nic mimořádného, protože tam obsluhy byla vždycka dost hrozná. V sobotu jsme byli 4, nejdřív přinesly 1 těstoviny, než do nich Lucie stačila zabořit vidličku, řekla dáma, že patří někomu jinému a odnesla je. Po šílené době přinesla dvoje těstoviny a nic dalšího. Po dalších 5 min. salát a po dalších asi 10 min moje mušle. WTF? Když to nedokážou udělat najednou, proč alespoň nepřinesou najednou studený salát a mušle? A pak další věci, které bych vypisovala fakt dlouho. Já mám leckdy kvůli dobrému jídlu tendenci přimhouřit oko, ale tohle budu opakovat zas tak až po půl roce.

    OdpovědětVymazat
  6. Škoda že je to jen v Praze, ikdyž v tom našem městě by se asi moc štací nenašlo :-) Ale nápad je to opravdu skvělý!

    OdpovědětVymazat
  7. krystofk: podle organizátorů ze scuk týmu se blíží brněnské kolo a jak je znám tak určitě přemýšlejí i o dalších oblastech, kde bude dostatek podniků i potenciálních účastníků.

    Já tentokrát dal kvůli nedostatku času jen jednu zastávku, ale některé z příštích kol rád zkusím, uvidíme, zda bude na cestě mimo Prahu rychlejší Knedlík, nebo Volbluda (-:

    OdpovědětVymazat
  8. Krystofk: presne jak pise Prahosaurus, dalsi kola se chystaji, to brnenske uz v listopadu, takze nezoufat a zucastnit se!

    Vobludosarus: soutezit s Vobludou by si Knedlik nikdy netroufl, leda v poctu skrabancu :). Na Brno se nas urcite sejde vic, tak by to treba mohla byt nejaka hromadnejsi akce se 2 vozy.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak na Brno se klepu jak ratlík, doufám že se mi trefí do vkusu, měla bych tolik nápadů, na co si v rámci soutěže prostě "musím" zajít:)))
    Btw,jak může mít blgerka gastromanka výčitky z dobrého jídla?????znáš určitě ten otřepaný(ale uznejme, že pravdivý) citát- gurmán který myslí na kalorie, je jako prostitutka...:))))
    Tak možná se v Brně srazíme při ochutnávání nějaké kávy nebo sladkosti třeba v Park Lane:)

    OdpovědětVymazat
  10. Arion: Asi se ne vzdycky vyjadruju presne. Vycitky kvuli laskonce jsem mela, protoze prave az tak dobra nebyla, aby mi stala za to. A pokud jde o citat, moc velke moudro v tom nevidim, jednoduse se nejde cely zivot cpat a nepribirat a tudiz nepachat skody na vlastnim zdravi. Dobre jsou i jine veci nez sladkosti, bucek, testoviny atd., a to se ted prave snazim objevovat a vhodne kombinovat... na nektere veci holt clovek prijde az casem, vekem.

    OdpovědětVymazat
  11. kacka zvykacka:asi jsem ne vzdycky pochopena presne. Netvrdim (ani nemuzu najit vetu, kde jsem to tvrdila),ze jedine dobre veci jsou sladke(a byla bych hloupa, kdybych to tvrdila), ani ze se ma clovek cpat hlava nehlava a udelat ze sebe otesanka(byla bych dvakrát hloupá, kdybych to tvrdila, neb kvůli tomu celý život brojím), ačkoli mnoha lidem se to "úspěšně" daří. Ale to je právě dáno nekvalitní, levnou(a tudíž pro lidi atraktivní) stravou. A stále mnoho lidí upřednostňuje kvantitu nad kvalitou. Chtěla jsem teda říct, že pokud člověk mírně "zhřeší" dobrým kvalitním jídlem( což když hřeší gurmán, nejspíš to dobré bude), neměl by mít výčitky, protože jsou zbytečné, neb vlastně své tělo nikterak zbytečně neničil ani mu neubližoval. Prostě to dobré je třeba si vychutnat, pokud se jinak řídíme rozumem. Asi tak.
    Ale pokud Ti laskonka nechutnala, chápu, že z toho mohla být rozmrzelá(mně vždycky hlavou běží - sakra, pokud jsem si měla "vyjíst" 200 kcal, mohla jsem si raději koupit magnum...:)). To jsem ovšem nemohla tušit.

    OdpovědětVymazat
  12. Arion: Nechci zbytecne polemizovat, myslim, ze jsem te pochopila dobre, presto mi i tak pripada normalni nerkuli rozumne mit prehled o tom, co, kdy a v jakem mnozstvi jim, hodlam v tom pokracovat a svoje chute obcas omezovat.

    OdpovědětVymazat
  13. kacka zvykacka:tak nevim, ale podle toho, co sem vyse psala, sem myslela, ze vyplynulo, ze uvazovat nad tim, co, kolik a jak jim je podle me dulezite(cituji:"...pokud se jinak řídíme rozumem"). Jen sem naznacovala, ze ve vsem musi byt rovnovaha, a pokud clovek ji vyvazene, sem tam mu hrich neuskodi. A pokud si to k tomu dokaze jeste uzit, bude mit urcite i vetsi elan do zivota a chut dal se stravovat rozumne urcite nevymizi, prave naopak.
    Tvuj postoj Ti neberu, myslela jsem, ze to bylo znat, jen sem si dovolila podotknout, ze vyycitky jsou nekdy zbytecne, pokud celek je v poradku.
    Ale let it be, nechce se mi tady tahat se o nudli z nosa.

    OdpovědětVymazat