čtvrtek 13. října 2011

Mám výročí!

Dneska je to přesně rok, co jsem napsala na SCUK první recenzi. Byla jsem z toho strašně nervózní a bála se, že nedostanu dostatek kladných hodnocení, aby se ze mě mohla stát opravdová SCUKařka. Po roce mám na kontě přesně 100 recenzí a karmu blížící se tisícovce. A zdaleka ne jenom to. Pamatujete jak jsem se dojímala v příspěvku "Just a perfect day"? Dojetí trvá. Vždycky, když se se  SCUKem sejdeme, říkám si jak je fajn, že tam patřím. Momentálně se díky lidem okolo SCUKu učím řídit (a už mi to dost jde :), učím fotit (vlastně začínám dnes), držím dietu (a není to tak strašný) a mám pocit, že jsem součástí parádního celku (a to je super).

Co mi SCUK dal?

1. Chuť psát. Dřív jsem grafomanií příliš netrpěla, jen když jsem potřebovala něco naléhavého někomu sdělit a neměla jsem dost odvahy říct to přímo. Čili v souvislosti se SCUKem vzniknul i tenhle blog.

2. Chuť gastronomicky objevovat a pak se o ty objevy dělit. Ne všechny moje "ostatní" kamarády totiž zajímá, že ode dneška mají v Šálku geishu, že u Anděla je nový farmářský obchod a vůbec, kolikrát se se mnou nechtějí o jídle ani trochu bavit (Zuzka pochopitelně jo :).

3. Chuť podnikat v gastronomii, kterou jsem, zatím, ale nepřevedla do reality.

4. Chuť seznamovat se s obsluhou nebo provozovateli restaurací, protože pak má člověk šanci dozvědět se o podniku něco zajímavého.

5. A hlavně spoustu fajn lidí, se kterými mám pořád chuť klábosit, jíst, péct a vařit.

To, ale není všechno, teď přijde trocha toho materiálna. Protože SCUK je podporovaný internetovým obchodem MALL.cz, který nás motivuje do dalšího psaní a umožňuje nám se vzdělávat, a protože si recenze navzájem hodnotíme a podle počtu kladných hodnocení pak vyhráváme všelijaké ceny, mi SCUK dal taky:

6. Nejpoužívanější pánev v mojí kuchyni: Greenpan Stockholm 24 cm - absolutní doporučení!

7. Wok taktéž Greenpan Stockholm, ve kterém jsem už i pekla kachnu.

8. Další pánev od Greenpanu, kterou jsem vyměnila s Mývalem za mlýnek na maso Kenwood (po té, co se mi všichni posmívali, když mi Michala předávala najednou 3 pánve :). Nechápu jak si Lucie Mýval může myslet, že bez mlýnku na maso se dá žít :).

9. Příspěvek na mé roztomilé skládací kolo Dahon

10. A teď úplně novinkově i parádní stylový (nebojím se říct ikonický) fotoaparát Olympus Pen E-PL 1, ze kterého mám šílenou radost, mám v plánu dokoupit mu objektiv, který se jmenuje pancake, čili palačinka a tudíž se hodí k mému foťáku i ke mě.

Slušná bilance, ne? Nechcete to taky zkusit a rozšířit řady SCUKařů? Pár nových kamarádů a pár kilo navíc guaranteed! Stačí si napsat o dotazník na info@scuk.cz.

A co mi SCUK vzal? Vlastně nic moc, trochu toho volného času, ale  pořád mě napadá málo věcí, které bych dělala raději.

NB: Toto je úplně neplacená reklama, abyste věděli, že někdo dokáže vymyslet něco fakt skvělého a pak to i realizovat.

Respect! Já totiž skvělých věcí vymyslela dost, ale ta realizace hodně pokulhává a myslím, že v tom nejsem úplně sama.

Projekt na příští rok? Při nejmenším v teoretické rovině připravit dokonalý podnikatelský plán a co nejdříve ho začít realizovat!

A zase jednou: "DÍK"!

10 komentářů:

  1. Kláro, kdybys v tom článku zvládla pochválit i Fler, tak bych se asi fakt rozplakala :) (Děkujeme!)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezky napsáno a gratuluji k výročí:)

    OdpovědětVymazat
  3. Kačka Žvýkačka13. října 2011 v 10:33

    Michala: Fler až podle toho kolik nakoupím na Offlinu dárků :). A já děkuju!

    Saša: Děkuju, moc se mi líbí vaše fotky, pokusím se k takovým taky dopracovat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krása, jedno oko nezůstalo suché :-) Večer to oslavíme.

    OdpovědětVymazat
  5. Kačka Oslavovačka13. října 2011 v 14:18

    Pavli: To si piš, těším se :).

    OdpovědětVymazat
  6. Lucie - milovnice dojemnych clanku13. října 2011 v 17:45

    Vsechno nej k vyroci!

    Co se tyka mlynku, tak ja preci jeden mam ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Kačka Posměvačka13. října 2011 v 18:20

    Lucie: Máš, ale nemele :). A díky!

    OdpovědětVymazat
  8. Hlásím, že také nemám ani vlákno suché. Kláro, gratulačka se slzou v oku ;) Sám jsem vůbec netušil, že by to mohlo jít takovým fajn směrem. Na mou duši! :)

    (Těším se na fotky z nového děla. Uvidíš sama, že až dostaneš stroj pořádně do ruky, tak tě budou fotky jídla bavit ještě víc a nedáš ho z ruky. Můžeme pak udělat nějaký mini kurz nebo soustředění. S takovým aparátem už to chce nejen pěkně zamířit, vypálit, ale dát pak fotkám základní péči v nějakém editoru, když už se s tím člověk tak drbe, tak ať to vypadá prostě na 1* ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Fakt dobrý, Klárko.

    OdpovědětVymazat
  10. Kačka Děkovačka14. října 2011 v 11:29

    Cuk: Velký dík!

    A fotosoustředění bych samozřejmě brala, včera jsme začali v Šálku :). O víkendu mám v plánu seriózní sbližování s aparátem.

    Táta: Děkuju!

    OdpovědětVymazat