čtvrtek 14. června 2012

Už se to blíží...


... snad nás to sblíží. Co? Druhý ročník Apetit pikniku. První ročník jsem kvůli výletu do Berlína prošvihla, ale tentokrát piknikem žiju už nějaký ten pátek. Ne, že bych něco vařila nebo pekla. Dostala jsem za úkol morálně podporovat a "prodejně asistovat". A to také dělám a dělat budu.


Prozatím jen uklidňuju Lucii, že všechno stihne, že to bude skvělé jako vždycky, že se všechno prodá, a doufám, že brzy, abychom z pikniku taky něco měly, stihly se připít ciderem ze Cidrerie a posedět v Šálku, že bude hezky a přijde plno lidí, že to zkrátka všechno klapne. V den D - 23.6.2012 od 10.00 na Karlínském náměstí - budu Lucii podporovat nejen morálně, ale i fyzicky, protože se stanu její prodejní asistentkou. Peníze si přepočítejte ihned, asi chápete, že na pozdější reklamace nebude brán zřetel. A připravte si úsměv a drobné.

Potíž je v tom, že na pikniku nebude jen Chez Lucie, po jejíž dortech i makronkách se můžu utlouct, ale i:
  • Katka Kočičková alias Tři kopečky, která dělá dost možná nejlepší zmrzlinu jakou jsem kdy jedla. Ne že mi sníte okurkovou s ginem dřív, než jí stihnu ochutnat!
  • Holky z Viet Food Friends - doufám, že budou čerstvé závitky
  • Ája z Brna a její krekry a sušenky
  • Zuzka Svačinka, o které vůbec nevím co chystá, ale vím, že umí dokonalý hummus
  • a bůhví, kdo ze SCUKu ještě.
Bude nás tam zkrátka moc, protože na SCUKu nás prostě jídlo baví. Vůbec si nedovedu představit jak zvládnu prodávat, konverzovat, počítat peníze a zároveň ochutnávat u ostatních stánků. Takže neseďte doma a přijďte nás podpořit, nejlépe tím, že budete mlsně ochutnávat, chválit a vracet se, protože 1 porce, makronka, krabička, kelímek, závitek, pytlík... prostě nebudou stačit. A pokud si u nás s Lucií budete chtít šplhnout, přineste nám cappuccino nebo kelímek cideru :).

Kdo nás přijde podpořit? Říkám vám to s víc jak týdenním předstihem, tak žádné výmluvy.

P.S. Ten obrázek jsem si půjčila bez dovolení, tak snad mě nezavřou, ještě než se postavím za prodejní pult. Ale líbí se mi...

18 komentářů:

  1. Cappuccino nebude, ten den budou v Karline dva vousaci tankovat prekapavanou (-; a pokud to bude jako vloni, tak se pry ze stanku asi jen tak nehneme...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já čekám, že nám některý z fanoušků skočí do Šálku, to se ví. Od vás očekávám podpultovou irskou, abychom to vydržely :).

      Vymazat
    2. možnáirosaurus14. června 2012 v 16:24

      Tak tojo, je fakt, že ten Luciin arzenál dortovejch forem vypadal opravdu impozantně (-;

      Vymazat
    3. Pro podpultové prodejce kávy, se třeba najde podpultový kousek dortu :).

      Vymazat
    4. Vyčerpanospokojenokávosaurus23. června 2012 v 21:53

      A nenašel, musel jsem si dát "služební muffin" od Lanky. A koláč od Paukerta. A bubble tea. Ale ani se v tom šílenství vůbec nedivím, ani jsem vám v tom fofru nestačil říst, že vám ty uniformy moc sluší (-;

      Vymazat
    5. Dík! Byl to mazec. Nebudeš tomu věřit, ale ani já neměla jediný kousek cheesecaku, jen pár makronek, co nepřežily cestu. Pokud bude nějaké příště, zorganizujeme to lépe a dobroty vyměníme ještě před začátkem :)

      Vymazat
  2. Já se těším, Lucka je jedním z mých cílů, takže žádné vyprodávání, jasný?? A počasí má být krásné, takže už ať je to tu!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je tu určité riziko, že to sním všechno já, i když 13 dortů a 500 makronek se do mě asi nevejde :)

      Vymazat
  3. Ten neskutečně lákavý výčet mě asi zabije. Proč se dostanu z práce až ve tři??? To už bude všechno snědené a vypité :( Tak to aspoň krásně nafoťte ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všichni se z loňska poučili a letos chystají mnohem větší množství zboží, tak třeba na odpoledne ještě něco zbyde, nevzdávejte to.

      Vymazat
  4. Tak já, stejně jako vloni, jako první zamířím k Lucii na nálož jejích famózních makronků a o to víc se těším, že uvidím naživo i mou velmi oblíbenou Kačku Žvýkačku :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a doporučuju nezaměřovat se jen na macarons. Lepší cheesecake než ten od Lucie jsem nikdy neměla. Naštěstí mě ho naučila upéct :).

      Vymazat
  5. Už se těším, já i foťák, jeden z cílů jsou právě Lucčiny makronky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Do Prahy to nestihnu,tak prosím aspoň o mnoho reprezentativních a atmosféru přenášejících fotografií a pevně věřím (tedy strašně doufám), že nám následně uděláte radost(asi Lucie) i nějakým tím dortovým receptem. Jinak 13 dortů...no, to si vedle sebe snad ani nedokážu představit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13 dortů naskládaných v lednici na víno :). O zážitky se určitě podělíme, pokud to přežijeme a jelikož mi něco říká, že Lucie bude dělat jeden strašně krásný a dobrý cheesecake, který ještě na blogu nemá, tak ho tam snad potom taky přidá.

      Vymazat
  7. Ste "trošku" od ruky, pražské šikulky, ale aj tak, držím päste! Už sa teším na peknú reportáž po pikniku. Natrite im to!

    OdpovědětVymazat