čtvrtek 16. června 2011

Taky stávkuju!

Proti všem pitomcům, co mi otravují život.

V sobotu to byl řidič lanovky na Petřín, který mě do ní nepustil s kolem, přesto, že v lanovce se kola přepravovat smí. Prý v ní jsou lidi... což musí být pro řidiče lanovky opravdu šokující zjištění. Doporučil mi přečíst si přepravní řád, lidi mají totiž přednost. O důvod navíc pro zvýšení jízdného, že?

Dneska, když máme tu stávku a bylo jasné, že ze Strahova to půjde do práce opravdu jen na kole, mě zas naštvala policistka na Karlově mostě. Normálně stojí policajti až za Staroměstskou mosteckou věží (říkám si, že proto, aby byli k ruce ztraceným turistům). Dnes se ovšem přesunuly 2 policistky doprostřed Karlova mostu, aby mohly buzerovat ty, co tam pojedou na kole. Vážně je to nutný? Já přece vím, že po chodníku ani po tomhle mostě se jezdit nemá, ale copak se dá v Praze jezdit bezpečně někde jinde? Nestačí normální ohleduplnost?

Jsem naštvaná, a to nemluvím o tom, že se mi v ledničce zkazilo mlíko (s trvanlivostí do 18.6.) a tudíž jsem si ráno nemohla dát cappuccino, což je vždycky špatné znamení :).

Zkrátka a dobře, buďte k sobě ohleduplní, prosím, a zbytečně si neotravujte život, já mám leckdy pocit, že je dostatečně komplikovaný i tak. Jinými slovy: Kamarádi, mějte se rádi!

2 komentáře:

  1. Hezký, já mám taky dneska divný den...

    OdpovědětVymazat
  2. Pavlinka: Tak at se to zlepsi! Ja si spravila naladu denni davkou mangove zmrzliny a funguje to :)

    OdpovědětVymazat